December, ge mig ett bra avslut på 2013

Förstår ni så tiden bara rusar iväg? Jag minns när jag stod vid tiden 2012 och längtade till 2013. Nu står jag här 2013 och längtar till 2014. 2014 året jag fyller hela 18 år, året som får styra vart en del av mitt liv kommer att vara. Grund till något så viktigt. Då jag blir myndig, frihet, nyckeln och då jag kan bestämma. Mer önskvärda drömmar jag kanske uppnår med min kille. Vem vet? Vi får se vad livet har att erbjuda, jag kan bara nu förstunden njuta & ta vara på livet, pojkvän, familj & vänner ♥

Snart är det Jul & Nyår. Längtar ni? Det gör jag! 

Imorgon i hopp om att det blir skola, sedan äventyr med killen för att titta & handla Julklappar. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback