Komplex över något jag älskar?

Att sjunga har tagit en stor del utav mitt liv, något jag gärna tillbringar mina vardagar/helger med. Jag tror inte ni läsare riktigt vet vad jag brinner för. Så mycket mål jag har, så mycket som vill göras & sätta igång med. Men jag kan inte fortsätta sjunga lika mycket innan operationen, jag kan inte riktigt visa människor jag älskar vad jag har för talang, hur jag har utvecklats... 

Tack vare komplexet jag har, som stoppar mig från att kunna slappna av och arbeta med stämbanden rätt. om cirka 6 månader händer det, 3 fucking juni. Då kommer min lycka att slå igenom. Jag kan bara göra det bästa av situationen och gå igenom de sista månaderna av ett helvete. Men det gör inget, för jag vet att det kommer ske en så stor förändring i mitt liv, tålamod! 


/En tjej som saknar att ge all kraft till att sjunga ut. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback