Viber

Reklamerar för viber appen. 

Sjukt rolig och sjukt bra, ringa och smsa, skicka ritningar/gubbar/symboler/video/röstinspelningar till varandra. 

Jag & T brukar skicka och skriva interna skämt till varandra, vi brukar inte ha så puttinuttiga konversation ibland. 

T.ex fick jag fina teckningar av honom. Han gör det mesta för att provocera mig... 


Detta ska föreställa mig när jag e sur, enligt han själv. 

Självklart får han följa med mig in till toa när jag kissar och duschar och springer näck. Men när jag gör 2an så blev det internt skämt för oss båda. Eftersom han inte får vara med så skickar jag bild på hur det kan se ut (så han inte missar något) hahahah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback