ÄLSKLING

Stora bokstäver ska det vara, kärleken betyder så enormt! Jag pratade med baby i 50 min, jag tror aldrig vi har skrattat så mycket via telefonen, den där personkemin har ökat för oss känner jag. Jag skrattade så pass mycket så jag inte fick luft eller ord. Tillslut lät jag som en gris. Nöff nöff. 



Vi ses ändå snart igen, men tänk att någon kan betyda så mycket så man har behov av att höra varandras röster? Det har gått typ 1/2 dagar och jag vill redan att han ska vara under mitt täcke och dela samma värme. Satan va kärleken är stark. Något som jag gärna delar med mig av på bloggen. För detta är något som får mig glad. Och för att spola tillbaka till inläggen och kunna säga "kommer du ihåg dehär? Den dagen..."  

Det är faktiskt skönt att äga en blogg måste jag ändå säga! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback