Äntligen en dator!

Halellujah säger jag bara, T kom och mötte mig vid Sundbybergs station sedan åkte vi hem till mig, fick datorn och vi pratade en stund i bilen om hur dagen varit och han fick mig att le och skratta. ♥ Finns inget bättre när en speciell person får en att skratta. 


Just nu ligger jag i sängen och uppdaterar! Hur kul som helst att skriva ifrån en dator, jag blir motiverad och vill och tycker då att bloggandet är kul. Hur mår ni? 

Hann med att städa rummet idag också, blev klar 23:00 sedan gick jag ner och bokade tvätt tid, alltså tänk om man hade en asistent? Så här blev resultatet av all städning, har tyvärr ingen before and after bild men kan ju säga att mitt rum var äcklig och kaos. 

Detta är så vid mitt fönster, inte så svårt att missa...(?)

Här sitter jag just nu och bloggar ♥
Lite prylar osv..

Min säng, den är rätt så stor har samanlgt 7 kuddar som ligger intryckta i varandra. (sover som en drottning)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback