Förkylning

Hej bloggen! Jag har tyvärr åkt på en förkylning vilket betyder inge ork. 

Fredagen då jag firade min födelsedag var bäst. Underbara människor som kom. ❤️ 

Lör-sön va också bra! Har gjort en massa därför har jag inte kunnat blogga, dessutom lov! Det har varit fullrulle hela tiden så knappt haft tid att ge mig själv en skön dusch! 

Söndags åkte jag på en förkylning, den hänger kvar idag med.. Fast känner mig bättre redan nu faktiskt. Knack i trä! 

Ska städa babys lägenhet och fixa och dona, ska hoppa in i duschen och sminka mig ska nämligen hämtad upp av matte. Vi ska leta en grej till födelsedags barnet Jennifer A. Tur att hon inte läser min blogg. Sedan åker jag hem för att laga tacos till min fina kille! Saknar honom om dagarna när jag springer runt i hans lägenhet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback