Gymmet dirr!

 
Imorgon kör vi skola, efter det blir det direkt träning. Jag trivs jätte bra på mitt nya gym, känns som att det rullar på sakta & fint, min kompis Linda fick ta en "före" bild på mig, efter att det har gått ett tag då jag märker/känner förändringar kommer jag fota mina resultat, sedan lägga ut när jag känner mig relativt nöjd! 
 

Jag känner att jag mår bättre när jag tränar! Finns inget roligare, man bara släpper ut all energi som man vill skaka loss. Man kan säga att jag började serisöst i tisdags, ska planera ihop ett litet eget schema till mig. Önska mig lycka till nudå!  ♥

Ps: kommer skapa en kategori "träning" så ni kommer att kunna följa & se mina resultat! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback