HELA 17 ÅR OM ETT PAR TIMMAR!

Om ett par timmar så fyller jag hela 17 år, det ska firas i alla möjliga sätt. 

Idag (Imorgon typ)
På morgonen 08:30 är det uppvakning, mina "föräldrar & syskon" kommer och firar mig med frukost och god dryck och presenter.

Efter skolan ska jag till gymmet med Melina efter gymmet ska jag in till stan för att möta upp Nadya H & Alicia dessa skönheter ska överaska mig med någonting, gullungar. Nadya ska bjuda mig på fin sushi i stan klockan 18:00

När jag kommer hem ska det förberedas mer att städa rent mitt rum och planera mer med min middag, kanske ska till baby också, men fårse vad jag hinner med. 

Torsdag (meningslös dag) händer nada, förutom träna? och skolan. 

FREDAG ska jag ha födelsedags middag hemma hos mig, sedan ska vi som firar mig dra vidare till Killen och festa lite smått. 

LÄNGTAR! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback