Home sweet home

Nu var man hemma igen efter en underbar helg. Umåtts mycket med människor och med min gosis. Nu var man hemma igen efter att ha varit med en kompis efter skolan, trevigt treligt! 

Imorgon blir det tandis, usch usch. Eller egentligen är det inte så mycket usch, ju oftare jag träffar dem dessto mer bedömmer dom och man vet aldrig operationen kanske skjuts fram? 

Appropå hösten så måste jag kolla igenom lite prylar på nätet, gick runt i butiker med T och vi hittade inte det jag sökte efter så hmm, det jag söker efter är någon schysst höst/vinter jack och ett par höga stövlar. Man vet aldrig ifall man ändrar sig när det gäller stil osv.. Men än så länge känner jag mig för stövlar, inte så låga utan höga! Har ni tips på affärer/hemsidor? ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback