SVAR PÅ KOMMENTAR!




- Äntligen någon som vågar GE EN LÄNK & SKRIVA SITT NAMN! 
Jo sakta men säkert så börjar allt flyta på som en maskin. Jag är inte 100% nöjd, men det är man egentligen aldrig. Några saker fattas i mitt liv, men det kommer med motivation och tålamod med tiden. Snart är jag 18 år också, mitt liv i proccess ska bli kul att se!  Just nu är jag rätt så nöjd med livet, men jag vet att jag kan komma längre till de jag strävar efter! ♥

- Jobbigt att inte veta vem du är, antar att du är nyfiken på min skolgång eller bara är någon i från klassen?
1. Jag har aldrig varit såhär duktig i skolan som jag är idag, här och nu. (Skolkar inte, gör mina studier)
2. Jag hatar idioter som förstör för andra i klassen, gå ut om du inte kan betee dig. 
3. Jag är en ganska egen, faller aldrig för grupptryck, har mina åsikter, står för de jag tycker, sitter hellre själv. Har en ganska stor självsäkerhet i skolan. Det har varit så ända sen 6an. 

Hur jag är och sånt? Alltså jag är ingen person som älskar allt och alla i skolan kanske, jag pratar inte alltid, vill fokusera på mina studier. Jag är en helt annan person utanför skolan. Jag är mer pigg och sånt, i skolan är jag rätt trött för det tar energi!


Caszandras pappa var tillsammans och gift med min mamma en gång i tiden, då räknas vi som halv syskon, typ. Barndommen har ju varit roligt så som jag minns det, mycket med att vara ute på tomten och göra aktiviteter, men Sassa lärde mig också fula ord och att peka finger kommer jag aldrig att glömma, vi stod på tomten och pekade finger till alla MC åkare som åkte förbi storavägen vid tomten. Kommer ihåg när vi bastade hemma hos mig, då när hon kom ibland i från sin mamma (eftersom hon inte bodde hos oss) Jag minns när vår lille bror Kim vägrade att gå in och byta blöja med Sassa. Kommer också ihåg minnerna när hon va tillsammans med "Giraffen" (bara Sassa fattar) och när Sassa och hennes kompis sov över hos mig så bad de mig gå upp på övervåningen och sno en öl från "pappa" när Sassa och hennes kompis öppnade ölen hostade alla vi 3 på tre! 

Vad saknar jag med Cazsandra? 
Jag saknar att umgås. Längesedan.
Vad jag älskar med Cazsandra? 
Att hon gjorde min barndom roligare.
De jag älskar med oss?
Att vi inte har så stor kontakt.. Men att vi ändå har det på något sätt ändå, vi har gått igenom och sett mycket liksom. 


- Jo det är bra med oss båda, man får tänka positivt och göra saker och ting bättre till de bästa. Vi har haft våra uppgångar och nedgångar, precis som alla andra människor, relationer osv.. Tack så mycket, uppskattas! ♥
 
- Om jag ska vara ärlig så vet jag varken vem som är den närmsta eller inte närmsta längre,  man kommer in i olika faser här i livet då man vet vad man själv är för person och vilka man vill och inte vill umgås med, jag har många vänner men man växer ifrån varandra. De ena håller på med det andra och de andra håller på med de ena.. Känns just nu som att min familj & tim e de närmsta för mig. Man måste inte gilla alla här i livet, jag är nöjd med att bara ses då och då med vänner. När det gäller bästa vänner och sånt så känns det som att man nu vet att den bästavännen man trodde var ens bästavän inte var det trotts allt. Sånt där förändras. Jag behöver inga bästavänner eller bästavän, jag är nöjd med att ha vänner där jag kan prata ut med och som förstår mig. Jag är heller inte en sån person som har lätt för att umgås mycket med de i min ålder, folk har alltid varit 7år äldre än mig t.ex min brors kompisar genom hela min barndom osv.. Lita inte på någon, lita på dig själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback