Ask.fm

Tänkte skriva lite om appen eller hemsidan Ask.fm
Personligen 
tycker jag att det är en ren mobbing sida, jag klickar in väldigt mycket på mina vänners Ask, det är nästan bara auvundsjuka, hat kommentarer, ren mobbing. Alltså på riktigt hur kommer man en på tanket att fråga så otrevliga saker? Vart tog självrespekten vägen? Varför skriver ni inga namn? 
 

Min största fråga är till er Anonyma som trycker ner människor via nätet tappade någon er vid födseln? Fyll i era riktiga namn eller säg det face to face till människan ni så gärna vill säga något till. 

Tycker Ask.fm är otroligt patetisk & frågan ställs aldrig rätt. 60% utav frågorna består av hat 40% består av vettiga frågor. Tog själv bort min Ask för jag kände att det blev för mycket, kring min mammas död osv. Idioti. Ställ den frågan i mitt ansikte istället ditt åsne nylle, så kan jag ge dig färdigasvar. Behöver inte berätta inför halva Sverige och tillbaka till Finland liksom..

MEN en frågestun kommer att komma på bloggen, vill få in lite mera läsare först! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback