Bloggar JAG läser.

Hugorosas.se 
Hugge är en läckerbit, tyvärr läser inte jag så mycket utav det han skriver, kollar mest igenom hans bilder. Undra varför? Han är H-E-T, dessutom är det coolt att följa hans kost, träning samt hans pappa roll. 

Paulas.me 
Hugges blivande fru. Hon är söt tjej som fick barn med Hugo, det var kul att se hennes process när hon hade Molly i magen. Jag älskar bebisar. Hon är en rätt så vanlig tjej som inte provicerar som pajassen "Kissie"

Sjuttoon.blogg.se
En tjej som bor på en Ö jag bodde på tidigare i mitt liv, fastnade för brudens blogg för hon är söt & har en go-power flow i henne. Riktigt cool tjej faktiskt. 

Blondinbella.se
Ibland läser jag Bellas blogg, för att hon har kommit långt, företag, skrivandet, böckerna och lite annat. Driven tjej. En aning ballt. 

Vilka bloggar föjer ni?



Godnatt, troligtvis hör vi imorgon

Kommentarer
That girl. säger:

Din blogg såklart!

Svar: <3 :)
Maria Nilsson

2013-09-10 | 10:16:53
Bloggadress: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback