Det finns en tjej.

Förstagången vi träffades gav vi varandra något dåligt i luften. Vi la inte varandra blickar. Vi sa bara hej. Vi gick förbi varandra, jag tänkte "vilken getto brud" och du tänkte "vilken Sture P tjej" vi har aldrig hatat eller haft något att säga varandra om, inte negativt iallafall. Senare ungefär MER än ett halv år efter som vi gick i samma IV så uppstod det vänskap, vänskap som skulle hålla efter skolan. En vänskap som skulle hålla även om vi inte kom in på samma linje. Vi valde olika linjer vilket va rätt av oss båda. Att välja själv utan den man mest kommer sakna under skolåren betyder bara självsäkerhet. För jag vet vart jag har dig ändå. Du vet vart du har mig. 

Saknaden är stor amira J ❤️ min chubby Bunny. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback