Ny start 2013

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG! 

Jag heter Maria. I min blogg kommer du kunna följa allt och lite till, jag fyller 17 i år. Jag läser Barn & fritid pedagogisk arbete i gymnasiet. Anledningen till att jag startar upp en ny blogg är för att jag tröttnade på min gamla blogg, men ville heller inte rensa. Ni vet själva hur det är när man ger tillbaka blickar & förlänger ett gott skratt? 

Förövrigt är jag eller har blivit till en mycket positivare människa än vad jag själv har varit. Gått i för stora skor i mitt liv och burit på tunga tegelstenar i min stora resväska kan man säga. Så detta ska bli intressant och framför allt se hur mycket längre jag kan komma i livet. Därför behövdes denna fräscha starten! 

Hoppas att ni stannar & läser min blogg dagligen, har du några frågor så ställ gärna den! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback