TRUST NOBODY.

Ha alltid din egna stil. Varför låta andra människor forma dig? Våga vara dig själv, det kommer löna sig i längden. Tro mig. Har aldrig riktigt förstått mig på människor som är i grupper & står och hänger, fast man ser deras "skrikande min" att de inte vill stå kvar. Vad är det som hindrar er? Vem är det som stoppar er? Är det någon som står och riktar en pistol rakt i huvudet på dig? Nej jag tänkte väll det. Stå upp för er själva & låt ingen annan förstöra dina mål/drömmar. 

DET HÄR GÅR UT TILL ER SOM BEHÖVER EN VÅGA-KICK. 

Du kan göra en förändring redan idag. ♥

Själv har jag alltid varit en egen, alltid haft den bästa självförtroendet och aldrig låtit någon trycka ner mig. Gissa vad tricket är? Kruxet är att jag känner mig bättre än någon annan, jag vet vem jag är. Jag vad jag vill. Låt ingen annan slösa er tid. Du behöver din tid för att ägna dig själv åt till annat. 

Vem har format mig till den här starka personen jag är just idag, exakt här och nu? Jo det är min älskade, underbaraste. Min absoluta favorit förebild. Min egna mammasom inte finns med mig idag, men hon finns alltid med i mina tankar & bor i mitt hjärta.
/J
/Sådan mor sådan dotter. Jag & mamma föralltid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback