Vad för stil har Maria egentligen?

Personligen tycker jag att det är super duper fånigt att vissa människor tycker att man är "konstig" för att man ena dagen har på sig de ena och de andra. För det första finns det inget "kontigt" som JAG har på mig, allt e bara fint som jag har på mig anser jag. För det är jag som bär på det. Inte ni. 

Jag har en tendens att se ut som lite hur jag vill. T.ex ena dagen kan jag bära hel svart, nästa dag kan jag vara färg glad, ja människor låt mig? Så länge jag inte ser ut som alla andra är jag nöjd, har inte sett en ända kotte som har mina kläder/min klädstil. Vilket är rätt schysst, för då känns det som att jag har lyckats. Man får ha på sig det man vill, sålänge du inte ser ut som en hippster. typ. eller miley cyrus, eller någon som du själv verkligen inte är. Välj något du tycker och känner att DU är bekväm i, följ inte cp trender som typ innehåller samma innehåll som precis alla andra stor bloggare. 

Jag tycker det är synd om tjejer som ser ut som resten utav stockholm som har stryk plattat hår som ska gå ner till rumpan, Hunter stövlar när det är 23 grader + i solen, MK väska som ALLA 12 åringar springer runt med, Hollister påse. Kom igen vad är vissa utav er rädda för? Att inte passa in i skolan? Att inte passa in bland vänner? För er som tycker det e snyggt, fine. Ha på det det. Men till er som känner er osäkra GÖR EN FÖRÄNDRING NU. 

Många frågar mig "vem följer du och var kommer i din inspiration ifrån när det gäller smink samt kläder?" 

Jag tänker... Jag köper/har på mig det jag tycker jag ser snyggast ut, sminkar mig så jag vill ha sminket och inte ha 5 ögonfransar och idomin på läpparna. Enkelt. 

Jag är verkligen en sån som inte bryr mig vad andra tycker. Lär er det ni också. Jag pratar inte om ALLA er som läser min blogg, ni som vet att ni är mina närmsta vänner behöver inte ta åt sig. Men de som rövslickar andra och inte vågar vara sig själva kan läsa denna rad 3 gånger till. ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback