"Varför bloggar du inte?"

Dels för att jag inte har datorn hemma. Jag vill gärna kunna blogga ifrån en dator och inte en telefon där jag knappt orkar läsa igenom och rätta det jag skriver, jag tycker absolut att bloggandet är mera värt att skriva på datorn, får mer sagt och inte lika ont i handen, konstigt nog så har jag noll att skriva om via iphonen.. 

Men Igår hämtade T upp mig, vi åkte iväg för att storhandla hem, sedan lagade vi mat. Det var efterlängtat och gott kan jag ju tala om för er, det blev en sleep over party. sedan drog jag upp 06:20 var tvungen att hinna till skolan (pendeln går inte dit jag ska kliva av) 

Imorgon köper jag ett nytt gymkort. Du hörde mig bitch. ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback